Mange brands sidder i venteposition til samfundet åbner igen. Det er en skam, for det er netop nu, at brands kan skabe en nær og dyb relation til forbrugerne. Ét af grebene hertil er at tappe ind i de trends, der hersker på de visuelle medier.

Af Julie Daugaard, Dentsu

På de visuelle medier såsom Pinterest, Instagram og diverse livstilsblogs dyrker forbrugerne igen ‘back to basics’ – men denne gang i en ny indpakning. Grundet samfundets hele og delvise nedlukninger har forbrugerne fået nye tanker, handlinger og drømme, men også længsler efter det, man ikke kan få. Det påvirker valg af hobbyprojekter og aktiviteter, som kan give dagene mere adspredelse og glæde – og dermed også ‘udstillingsvinduerne’ på de visuelle medier.

Ifølge Pinterest Business’ seneste rapport Pinterest Predicts kommer forbrugerne i 2021 til at ønske hjælp fra brands til at flygte fra

Hovsa…

Denne artikel kræver login. Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.