Læs med her, og bliv klogere på, hvordan virksomhederne når ud til forbrugerne, når de det meste af tiden lige nu opholder sig indenfor hjemmets fire vægge. 

Med karantæne og nedlukning i store dele af verden har det traditionelle forbrugermarked i længere tid stået stille. Forbrugerne opholder sig hjemme, og virksomhederne bliver tvunget til at gentænke forretningsmodellerne for at nå dem.

Men hvordan når virksomhederne hjemme-forbrugerne? Det har en rapport fra Euromonitor International et svar på.

 

Acceleration of home cocooning trends

Når mange forbrugere sidder derhjemme under Covid-19-lockdowns over hele verden, så omdefinerer og tilpasser forbrugerne sig deres daglige rutiner. Dette er blot en styrkelse af en af de tendenser, der var før Covid-19-udbruddet med ‘hometainment’ og digitale oplevelser.

Digital diversification is a necessity

De digitale kanaler er uundværlige for virksomheder, hvis de skal nå hje

Hovsa…

Denne artikel kræver login. Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.