Læs med her, og bliv klogere på, hvordan virksomhederne når ud til forbrugerne, når de det meste af tiden lige nu opholder sig indenfor hjemmets fire vægge.
Med karantæne og nedlukning i store dele af verden har det traditionelle forbrugermarked i længere tid stået stille. Forbrugerne opholder sig hjemme, og virksomhederne bliver tvunget til at gentænke forretningsmodellerne for at nå dem.
Men hvordan når virksomhederne hjemme-forbrugerne? Det har en rapport fra Euromonitor International et svar på.
Acceleration of home cocooning trends
Når mange forbrugere sidder derhjemme under Covid-19-lockdowns over hele verden, så omdefine
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Flere artikler
Retail/E-tailGratis artikler
Kedelige butikker vil dø
(tt) nyhederGratis artikler
Årets tredje udgave af TID & tendenser er udkommet
TidsåndGratis artikler