Mens gamingindustrien buldrer derud af, begynder marketingbranchen at få øjnene op for det enorme kommercielle potentiale. Et potentiale, der rækker langt udover de brands, der allerede er en del af industrien. I mindre markeder, som Danmark, er potentialet særligt stort, fordi gaming kan sikre bredde og volumen i hele verden. Mediebureauet dentsu guider til, hvordan brands kan aktivere gaming som markeds
Denne artikel kræver abonnement
Bestil nu og få adgang med det samme
De første 30 dage er gratis og uden binding
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind
Flere artikler
Kommunikation & marketing
De vigtigste medietrends i 2025
Retail & e-tail
Trends der vil forme e-commerce i 2025
Inspiration
pej gruppen præsenterer “Årets farve 2025”
TidsåndGratis artikler
Verden forandrer sig i hidtil uset tempo
(tt) nyhederGratis artikler
Årets sidste udgave af TID & tendenser er udkommet
Retail & e-tailGratis artikler