Det er et velkendt syn, at medarbejdere deler stillingsopslag for virksomheden på sociale medier, når der skal søges nye kollegaer. Men hvordan agerer medarbejderne på de sociale medier i en krisetid, hvor virksomheden er presset, eller de selv bliver opsagt? Employee advocacy omfatter brugen af medarbejdere som brandambassadører på de sociale medier. En disciplin med mulighed for troværdig og værdifu
Denne artikel kræver abonnement
Bestil nu og få adgang med det samme
Bestil i marts 2025 og få 50 % rabat på et års abonnement
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind

Foto: Pexels.com
Flere artikler
Retail & e-tailGratis artikler
Adfærdsdesign og nudging: Skab bedre kundeoplevelser med små ændringer
(tt) nyhederGratis artikler
TID & tendenser nr. 1 er udkommet
Strategi & ledelse
Start strategiarbejdet med at se ’Terminator’-filmene
Strategi & ledelse