Det spørgsmål fik jeg forleden, på baggrund af en artikel af Niels Lunde i Børsen om det sociale medie TikTok, som er vokset med rekordfart – ikke mindst under corona.
Af Astrid Haug
Det er næppe en bestyrelsesopgave at beslutte, hvad der skal være på virksomhedens sociale medier, men de tendenser som TikTok er et udtryk for, bør man forstå på øverste hylde. Her kommer et par eksempler på det:
Så for pokker, denne artikel er låst…
Det bør du dog ikke se som en hindring, men snarere som et incitament til at tegne et abonnement på TID & tendenser. Et abonnement der giver dig fuld adgang til masser af indhold spækket med inspiration, viden og indsigt i, hvilke tendenser der er værd at holde øje med.
Læs mere om de mange fordele du får som abonnent på TID & tendenser her
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind

Flere artikler
Trends & designGratis artikler
Trendguru klæder dig på til 2026
Retail & e-tail
Så mange danskere handler på Temu
Fremtidens arbejdsmarked
Faciliteter er afgørende for at tiltrække arbejdskraft
LivsstilLongevity
Et langt liv som ny livsstil
LivsstilLongevity









