Det spørgsmål fik jeg forleden, på baggrund af en artikel af Niels Lunde i Børsen om det sociale medie TikTok, som er vokset med rekordfart – ikke mindst under corona. 

Af Astrid Haug

Det er næppe en bestyrelsesopgave at beslutte, hvad der skal være på virksomhedens sociale medier, men de tendenser som TikTok er et udtryk for, bør man forstå på øverste hylde. Her kommer et par eksempler på det:


Så for pokker, denne artikel er låst…

Det bør du dog ikke se som en hindring, men snarere som et incitament til at tegne et abonnement på TID & tendenser. Et abonnement der giver dig fuld adgang til masser af indhold spækket med inspiration, viden og indsigt i, hvilke tendenser der er værd at holde øje med.

Læs mere om de mange fordele du får som abonnent på TID & tendenser her

Bestil abonnement

Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind

De abonnerer påTID & tendenser

Privacy Preference Center