Vi bruger mere tid på den personlige og direkte kommunikation på de sociale medier. En tendens, virksomhederne bør omstille sig til allerede nu.
Artiklen er skrevet af Therese Bigum Greve
Der er længere imellem statusopdateringerne i nyhedsfeedet. Brugerne er derimod mere til stede via Messenger, stories, WhatsApp eller Snapchat og benytter den kommunikation, som foregår i det skjulte. På verdensplan har WhatsApp og Facebook Messenger i 2020 indtaget en tredje og fjerde plads over de sociale medier med flest aktive brugere.
Virksomhederne er velkomne, men de står ikke øverst på gæstelisten
Hel
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Flere artikler
Trends & design
Kender du sæsonens forbrugertyper?
Trends & design
Hold øje med disse blomster- og plantetrends i 2023
Samfund
Kender du kaosmodellen?
Tidsånd
YouTube er kultur
Trends & designGratis artikler