I vores digitale tidsalder har gamingindustrien vokset sig til et globalt fænomen med millioner af dedikerede spillere over hele verden. Men gaming er ikke længere kun en form for underholdning. Det har også udviklet sig til en potentiel guldgrube for virksomheder, der ønsker at markedsføre deres produkter og nå ud til en bredere målgruppe. Mediebureauet dentsu giver her et indblik i Gen-Z gamergenerat
Denne artikel kræver abonnement
Bestil nu og få adgang med det samme
De første 30 dage er gratis og uden binding
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind
Flere artikler
Kommunikation & marketing
De vigtigste medietrends i 2025
Retail & e-tail
Trends der vil forme e-commerce i 2025
Inspiration
pej gruppen præsenterer “Årets farve 2025”
TidsåndGratis artikler
Verden forandrer sig i hidtil uset tempo
(tt) nyhederGratis artikler
Årets sidste udgave af TID & tendenser er udkommet
Retail & e-tailGratis artikler