Dansk Erhverv har for nylig berettet om flere tiltag, der er vigtige at være ekstra opmærksomme på i markedsføringsloven. Her får du en hurtig gennemgang af de nye regler, og hvad de betyder for din e-handel.
Af Daniel Grabow, Mindshare
Bliv klogere på vildledningsforbuddet
Markedsføringslovens vildledningsforbud lyder på, at den første pris, som kunden bliver eksponeret for, også skal være den endelige pris. Det vil sige, at for eksempel fragtgebyrer og obligatoriske omkostninger skal fremgå og være indregnet i den først viste pris på din hjemmeside.
Hvis fragt ikke kan indregnes i prisen, fordi den afhænger af
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Flere artikler
Trends & design
4 key trends – SS 24
Strategi & ledelse
Energetisk ledelse skaber den rette balance
Strategi & ledelse
Design af den frisatte organisation
Retail & e-tail