09/03/2018
Farvel til chefen
I fremtiden skal vi måske vænne os til virksomheder, som udelukkende bygger på et…
09/03/2018
Syv dødssynder ved buzzwords
De fleste af os er ved at være godt og grundigt trætte af de såkaldte buzzwords –…
09/03/2018
Selling health – Wellness retail strategies
An interest in self-improvement has driven health and wellness to become retail’s…
09/03/2018
Det sunde liv som ny luksus
Overskud, balance, styr på livet, ingen stress og fokus på egen udvikling. Lyder det…
09/03/2018
Fremtidens brands er hypertransparente
Det etablerede brandingparadigme bygger på en kontrakt mellem virksomhed og kunde,…
09/03/2018
How to stay relevant
We live in a world of constant buzz and therefore, relevance has become a keyword…
09/03/2018
Succesfulde abonnementer
Abonnementsbranchen er voksende og drevet af megatrends på forbrugerområdet, og det…
09/03/2018
Festivalmad – fra paella til porchetta
Der er sket et kæmpe løft i madudbuddet på festivaler, og de fleste bruger i langt…
09/03/2018
Når madkultur bygger på data
Vi glemmer at italesætte det eksisterende forbrug af madvarer, og at…
31/08/2018
pej trend SS 19 – Tillid
Tillid og tiltro til fremtiden vil vise sig ved, at vi søger en dybere mening og…
08/06/2018
Vilde koncepter
Denne artikel handler om nogle af disse vilde koncepter, som hver især giver et…
08/06/2018
Gør arkitekturen skøn igen
Hvis Goethe havde ret i, at arkitektur er ’stivnet musik’, hvilke toner hører vi så…
08/06/2018
Madfællesskaber
Madfællesskaber bugner og er blevet yderst populære, og flere vil opstå de kommende…
08/06/2018
Forbrugerne er SÅ klar til at handle med dig
De googler. De interagerer med dit indhold på sociale medier. De spørger, om de ikke…
08/06/2018
Kom co-create – og skab værdi i den forbruger(gr)iske æra
Vil du møde den forbruger(gr)iske tidsånd i brændpunktet? Denne artikel stiller…
07/06/2018
Derfor er de gode historier så vigtige i fremtiden
Indimellem kan man på et discountsupermarkeds spotvarehylder finde tilbud på…
07/06/2018
Fra individuelle valg til selvoptagethed
Når samfundets tråde og tendenser samles, er det muligt at fange et spændende…
14/09/2018
Fra storytelling til storyliving
Engang var det god latin at bygge et brand op på en fængende historie og derefter…
14/09/2018
Bliv klar til de hæsblæsende 2020’ere
2020’erne er lige om hjørnet. Et årti, hvor vi vil opleve digitale revolutioner, der…
14/09/2018
100 års livet
Hvilke konsekvenser har det for samfundet, virksomhederne, arbejdsmarkedet og os…
14/09/2018
De mest tankevækkende it- og teknologitrends
Teknologi ændrer og udvikler sig i rygende fart, men det er de samme få, der sidder…
14/09/2018
Ligeglad – at være eller ikke at være ligeglad
De sidste 5-10 år er vi alle blevet brandingeksperter. Vi ved, hvordan vi gerne vil…
14/09/2018
Søvnens opvågning: En epidemi af søvnmangel
Forestil dig at gå til din ugentlige søvntime i fitnesscenteret eller at se din…
14/09/2018
Fuld fart på den nye abonnementsøkonomi
Abonnementer og betalte medlemskaber er en ny måde at handle på, som endnu ikke er…
14/09/2018
Fremtidens Customer Journeys
Fra at konkurrere på enkelte parametre som pris og produkt, er konkurrencen nu…
14/09/2018
The Netflixisation of brands
Loyalitet har altid været, og er stadig, et emne med meget stor bevågenhed. På tværs…
28/02/2019
Mennesker kan ikke undvære krisen – vi lever af den
Mennesker kan ikke leve uden kriser. De er besværlige. De er udfordrende. De kan…
22/02/2019
Det enestående – pej trend AW 19/20
En forbruger i efteråret og vinteren 19/20 har set alt, gjort alt. Det, der førhen…
07/02/2019
New and rebellious food concepts
Food business as usual? Exciting start-ups around the globe are challenging existing…
01/02/2019
Kerneforretningen på nettet
Nethandel er ikke kerneforretningen. Det er glade forbrugere, loyale forbrugere og…
24/01/2019
Design? Jamen, det går jo sådan set meget godt…
En ny finanskrise er uundgåelig. Så hvordan kan man som designvirksomhed sikre sig…
17/01/2019
Fra dagligvaremastodont til gourmetentreprenør
Alle danskere kender Arla og Rynkeby. Det er noget med store mejerier, der…
02/01/2019
8 megatrends 2020+
Hvordan går det med de megatrends, som er blevet fremhævet i 2017 og 2018 på tværs…
23/11/2018
Rend mig i kriserne!
Tendensen er tydelig. Vi bliver skræmte og ser kriser overalt. Alle skandinavere har…
23/11/2018
Detailbranchen har aldrig været i krise
Det er 10 år siden, at finanskrisen ramte og sendte chokbølger ud i dansk…
23/11/2018
Digitalt kriseberedskab kan redde din virksomhed
Cyberangreb kan meget vel ende i en regulær krise for din virksomhed. Undersøgelser…
23/11/2018
Hvorfor er der konjunkturcykler?
De fleste har vel prøvet at slå på en ketchupflaske, hvor der ikke rigtig kommer…
23/11/2018
Den næste store krise kommer også bag på os
Verdensøkonomien befinder sig i et opsving, der med hastige skridt nærmer sig…
23/11/2018
Dine kriser gør dig stærk, kraftfuld og fokuseret
Inde i et agern er der ikke et træ. Et agern indeholder ideen om et træ. Et…