Flere undersøgelser peger på, at forbrugerne er villige til at betale ekstra for bæredygtige produkter, hvis de tilbyder mere værdi end konventionelle.
Af Dentsu
Du kender det sikkert. I har knoklet. I har innoveret. I har endelig knækket koden til at udvikle et mere bæredygtig alternativ, men nu køber forbrugerne det fis fløjtende ikke. Det koster godt nok også lidt mere end
Denne artikel kræver abonnement
Bestil nu og få adgang med det samme
Bestil i marts 2025 og få 50 % rabat på et års abonnement
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind

Flere artikler
Retail & e-tailGratis artikler
Adfærdsdesign og nudging: Skab bedre kundeoplevelser med små ændringer
(tt) nyhederGratis artikler
TID & tendenser nr. 1 er udkommet
Strategi & ledelse
Start strategiarbejdet med at se ’Terminator’-filmene
Strategi & ledelse