Har forbrugerne ændret adfærd under coronapandemiens indtog i Danmark? Ja, det har de helt sikkert – og på rigtig mange områder. Tag for eksempel online indkøb af dagligvarer, hjemmeskoling og hjemmearbejde. Samtidig skifter huse og sommerhuse ejere i stor stil (ifølge ejendomsmæglerne), byggeprojekter i hjemmene er højt prioriteret, og trendforskerne varsler ketchupeffekt og øget forbrugslyst.
Af Susan
Denne artikel kræver abonnement
Bestil nu og få adgang med det samme
De første 30 dage er gratis og uden binding
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind

Foto: Unsplash
Flere artikler
Fremtidens arbejdsmarked
Faciliteter er afgørende for at tiltrække arbejdskraft
LivsstilLongevity
Et langt liv som ny livsstil
LivsstilLongevity
Sundhed og velvære om livsstrategi
LivsstilLongevity
Design og arkitektur med lang levetid
LivsstilLongevity









