Den økonomiske usikkerhed afholder ikke danskerne fra at købe takeaway. Nye tal fra Dansk Erhverv viser en betydelig stigning i efterspørgslen efter takeaway-mad på tværs af forskellige befolkningsgrupper.
Der er bud efter både Wolt, Just Eat, Foodora eller nogle af de andre madudbringere på markedet. Madbudene har nemlig haft ekstraordinært travlt det seneste år.
Dansk Erhvervs E-han
Denne artikel kræver abonnement
Bestil nu og få adgang med det samme
Bestil i marts 2025 og få 50 % rabat på et års abonnement
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind

Flere artikler
Retail & e-tailGratis artikler
Adfærdsdesign og nudging: Skab bedre kundeoplevelser med små ændringer
(tt) nyhederGratis artikler
TID & tendenser nr. 1 er udkommet
Strategi & ledelse
Start strategiarbejdet med at se ’Terminator’-filmene
Strategi & ledelse