De danske forbrugere er prisbevidste og balancerer mellem kvalitet og økonomi, og teknologien hjælper dem med at finde de bedste tilbud.
I Danmark er det de prisbevidste forbrugere, der fortsat jagter de bedste tilbud. De er aktive i deres søgen efter de bedste priser, uanset om det sker online, i aviser eller ved at besøge fysiske butikker. Denne tendens ser ikke ud til at aftage foreløbigt.
Denne artikel kræver abonnement
Bestil nu og få adgang med det samme
Bestil i marts 2025 og få 50 % rabat på et års abonnement
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind

Flere artikler
Retail & e-tailGratis artikler
Adfærdsdesign og nudging: Skab bedre kundeoplevelser med små ændringer
(tt) nyhederGratis artikler
TID & tendenser nr. 1 er udkommet
Strategi & ledelse
Start strategiarbejdet med at se ’Terminator’-filmene
Strategi & ledelse