Det har aldrig været vigtigere at forstå forbrugerens livsstil, værdier og præferencer end det er i dag. Euromonitor International giver indblik i netop dette i deres årlige rapport, der lister forbrugertyperne, som er værd at holde øje med i 2020.
Forståelse af forbrugeradfærd og præferencer på tværs af alle stadier i købsrejsen gør det muligt for virksomheder at skabe målrettede m
Denne artikel kræver abonnement
Bestil nu og få adgang med det samme
Bestil i marts 2025 og få 50 % rabat på et års abonnement
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind

Flere artikler
Retail & e-tailGratis artikler
Adfærdsdesign og nudging: Skab bedre kundeoplevelser med små ændringer
(tt) nyhederGratis artikler
TID & tendenser nr. 1 er udkommet
Strategi & ledelse
Start strategiarbejdet med at se ’Terminator’-filmene
Strategi & ledelse