Det har aldrig været vigtigere at forstå forbrugerens livsstil, værdier og præferencer end det er i dag. Euromonitor International giver indblik i netop dette i deres årlige rapport, der lister forbrugertyperne, som er værd at holde øje med i 2020.

Forståelse af forbrugeradfærd og præferencer på tværs af alle stadier i købsrejsen gør det muligt for virksomheder at skabe målrettede marketing- og salgsstrategier. Noget, som er særligt vigtigt i en foranderlig verden, hvor forbrugeren konstant bombarderes med informationer.

Den altoverskyggende pandemi har tvunget hele verden ud i ukendt farvand og pålagt endnu større værdi i at tilpasse sig forbrugerens livsstil og værdier.

Det data, som ligger til grund for det internationale analyseinstitut Euromonitor Internationals årlige ’Consumer Types Series’-rapport, blev indsamlet rinden det uventede virusudbrud. Men ifølge rapporten forventes det, at disse forbrugertrends blot vil accelerere i

Hovsa…

Denne artikel kræver login. Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.