Er nogle forretningsmodeller mere hårdføre i nedgangstider end andre? Noget tyder på, at abonnementsvirksomheder generelt har klaret sig bedre i coronakrisen.
Skrevet af Morten Suhr Hansen for Subscrybe
Det er nu omkring tre måneder siden, at coronakrisen lukkede Danmark og resten af verden ned. Det efterlod en lang række virksomheder i chok og fortvivlelse over udsigten til manglende salg og ingen eller få kunder, og kun ved hjælp af enorme hjælpepakker er det lykkes at holde rigtigt mange konkurser fra døren. Men ikke alle virksomheder h
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Flere artikler
Trends & designGratis artikler
Forstå forbrugerne anno 2023 i en krisetid
Strategi & ledelse
3 hurtige til Camilla Kring
Trends & design
Do you speak Color?
Retail/E-tail
De største e-handelstrends 2023 – del 2
Retail/E-tailGratis artikler