Mens nogle i fødevarebranchen har haft kronede dag, har andre oplevet massiv modvind. Bliv klogere på, hvordan fødevarebranchen klarer sig – også efter krisen.

Fødevarebranchen er kommet meget forskelligt igennem krisen – nogen har haft stor vækst helt uden at ændre noget, andre har flyttet sig helt andre steder hen ved høj innovationskraft, mens andre har lidt et meget stort tab.

Intet ved krisen har været selvforskyldt, og ingen går umærket videre.

Tiden efter sundhedskrisen er unægtelig anderledes, ny og så alligevel kendt – for kriseadfærd har ofte de samme triggere og bevægelser.

Deltag på pej gruppens fødevarekonference, og få bedre forståelse for adfærd og trends på både kort og langt sigt, ligesom du får inspiration til strategi, produkter og lanceringsplaner.

Stærke fagfolk og inspirerende cases bringer nye indsigter og perspektiver på banen på årets konference.

Oplev blandt andet Timm Vladimir tale om sin rejse til at drive Danmarks største private madskole, Sunset Boulevard om omstillingen til bæredygtighed og evnen til at tjene penge og Norgesgruppen / Meny om, at lokal mad er drivkraften inden for kategoriudvikling og værdiskabelse.

Fødevarekonferencen er målrettet fødevareproducenter, kommunikatører, emballagevirksomheder, detailkæder, restauranter, hoteller og andre kreative, der har berøring med fødevareindustrien.

Konferencen er grundet den fortsatte Covid-19-situation reduceret i pris, og det er nu muligt at deltage i konferencen enten fysisk eller online.

Læs meget mere om konferencen her.