Mens du går og venter på, at der igen kommer gang i verden, kan du benytte ventetiden på at blive klogere – og det er der rig mulighed for i den nye udgave af TID & tendenser.

I TID & tendenser nr. 1 2021 tager vi et kig på konsekvenserne af coronakrisen og kaster lys over den nyeste viden inden for strategi, ledelse, reklame og marketing samt bæredygtighed.

I tidsskriftet er der denne gang ekstra fokus på abonnementsløsninger, som virkelig har fået medvind det seneste år, men som for mange stadig er et helt nyt område.

Herunder kan du se, hvad den nye udgave blandt andet byder på.

 

Coronaregningen kunne have været mindre
Hvordan kan vi blive bedre til at navigere i en verden, der bliver mere polariseret, populistisk, ekstrem og foranderlig? Claus Kjeldsen mener, at vi bør kigge i fremtidsforskerens værktøjskasse.

Få det til at ske
Hvordan kommer vi som organisation fra intension til handling? Henrik Dresbøll giver sit bud på, hvordan denne problemstilling kan løses.

Hvor går reklameforbruget hen og hvorfor?
Reklamer skal være på de medier, hvor forbrugerne kommer og bruger deres tid. Ole E. Andersen ser nærmere på, hvad fremtiden byder på i reklameland.

Få fat i de rigtige medlemmer
At skabe en succesfuld abonnementsforretning er ikke en spurt, men et maraton. Ifølge Andreas Dirksen tager det tid at skabe tillid, stærke relationer og få volumen på medlemsskaren.

Bæredygtig business
Der debatteres for tiden om, hvorvidt man kan tjene penge på bæredygtighed. Steffen Max Høgh slår fast, at det kan man selvfølgelig, hvis man har den rigtige strategi.

 

Er du ikke abonnent? Og ønsker du at modtage tidsskriftet og få de mange abonnementsfordele? Så kan du læse mere om et abonnement på TID & tendenser her