Coronapandemien har ændret vilkårene for mange virksomheder rundt om i verden, som har skullet omstille sig på rekordtid. Et internationalt website har det sidste halve år indsamlet mere end 1.000 eksempler på nye tiltag og initiativer, som er opstået i kølvandet på Covid-19-krisen.

Covidinnovation.com er navnet på et internationalt website, som blev lanceret den 9. april 2020 for at inspirere virksomheder til at tænke innovativt og hjælpe andre under Covid-19-krisen.

I løbet af det sidste halve år er der blevet indsamlet mere end 1.000 spændende tiltag og initiativer, der er udsprunget af coronakrisen, hvor de vigtigste indsigter og erfaringer er blevet delt på covidinnovations.com.

Alle ideerne er sorteret under brancher, såsom arkitektur, fødevarer, marketing, medier eller retail, så man kan søge efter tiltag og initiativer, som er målrettet netop ens egen branche. Man kan blandt andet læse om den amerikanske fødevareproducent Made Go

Hovsa…

Denne artikel kræver login. Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.