En forbruger i efteråret og vinteren 19/20 har set alt, gjort alt. Det, der førhen var luksus for de få, er blevet allemandseje og det, de vælger at bruge penge og/eller tid på, skal være noget helt særligt, unikt eller enestående. Læs, hvordan enestående design ser ud i en tid, hvor selvforkælelse ikke er et fyord, og vi erkender, at livet bør være så godt som overhovedet muligt.
Af Rie Fjordsø
Så for pokker, denne artikel er låst…
Det bør du dog ikke se som en hindring, men snarere som et incitament til at tegne et abonnement på TID & tendenser. Et abonnement der giver dig fuld adgang til masser af indhold spækket med inspiration, viden og indsigt i, hvilke tendenser der er værd at holde øje med.
Læs mere om de mange fordele du får som abonnent på TID & tendenser her
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind

Foto: Stephen Di Donato
Flere artikler
Trends & designGratis artikler
Trendguru klæder dig på til 2026
Retail & e-tail
Så mange danskere handler på Temu
Fremtidens arbejdsmarked
Faciliteter er afgørende for at tiltrække arbejdskraft
LivsstilLongevity
Et langt liv som ny livsstil
LivsstilLongevity









