Andre artikler fra denne udgave
En forbruger i efteråret og vinteren 19/20 har set alt, gjort alt. Det, der førhen var luksus for de få, er blevet allemandseje og det, de vælger at bruge penge og/eller tid på, skal være noget helt særligt, unikt eller enestående. Læs, hvordan enestående design ser ud i en tid, hvor selvforkælelse ikke er et fyord, og vi erkender, at livet bør være så godt som overhovedet muligt.
Af Rie Fjordsøe Rasmussen
Tema 1 – The Known Unknown
I trendtemaet The Known Unknown tilsættes genkendelige produkter, enkle snit og klassisk design et stænk af mystik og et strejf af
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Andre artikler fra denne udgave
Flere artikler
(tt) nyhederGratis artikler
Årets tredje udgave af TID & tendenser er udkommet
TidsåndGratis artikler
Hvad kendetegner den nye digitale virkelighed?
Samfund