Detailhandlen er rykket tre til fem år frem i løbet af de seneste måneder, men hvilke nye tiltag er kommet for at blive? Det kigger en ny international rapport nærmere på.
Coronapandemien har i høj grad påvirket det globale detailhandelslandskab. Men på trods af store udfordringer har innovationsniveauet hos detailhandlerne været imponerende.
En ny rapport fra Euromonitor International sætter fokus på 15 globale detailinnovationer i 2020 og fremhæver nogle af dem, der med stor sandsynlighed vil blive permanente tiltag i det globale detailhandelslandskab i fremtiden.
Rapporten belyser blandt andet nye e-handelsværktøjer og forretningsmodeller samt måder, hvorpå detailhandlere kan nytænke butiksområder og skabe meningsfulde tilhørsforhold med kunderne.
Hvis man arbejder med detail, giver rapporten værdifuld viden om:
- Hvordan virksomheder bruger teknologi for kunne levere i forhold til hastighed, bekvemmelighed og pålidelighed
Hovsa…
Denne artikel kræver login. Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Flere historier
21/01/2021
Sådan ser fremtidens arbejdsmarked ud
21/01/2021
1 sæson, 2 foredragsholdere, 3 timer
20/01/2021
Hvad bliver de største medietrends i 2021?
14/01/2021
Fire muligheder for at genvinde retail i 2021
13/01/2021