Detailhandlen er rykket tre til fem år frem i løbet af de seneste måneder, men hvilke nye tiltag er kommet for at blive? Det kigger en ny international rapport nærmere på.

Coronapandemien har i høj grad påvirket det globale detailhandelslandskab. Men på trods af store udfordringer har innovationsniveauet hos detailhandlerne været imponerende.

En ny rapport fra Euromonitor International sætter fokus på 15 globale detailinnovationer i 2020 og fremhæver nogle af dem, der med stor sandsynlighed vil blive permanente tiltag i det globale detailhandelslandskab i fremtiden.

Rapporten belyser blandt andet nye e-handelsværktøjer og forretningsmodeller samt måder, hvorpå detailhandlere kan nytænke butiksområder og skabe meningsfulde tilhørsforhold med kunderne.

Hvis man arbejder med detail, giver rapporten værdifuld viden om:

  • Hvordan virksomheder bruger teknologi for kunne levere i forhold til hastighed, bekvemmelighed og pålidelighed

    Hovsa…

    Denne artikel kræver login. Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.