Da corona ramte verden, ramte forandringerne den danske detailhandel. Det betød, at vi fik mindst fem års udvikling på bare 12 måneder. Samtidig forandrede kundernes købsadfærd sig, og det betyder, at de er mere digitalt erfarne, mere selektive og mere krævende end nogensinde før.
Forandringer kan ofte give udfordringer og frustrationer, men forandringer kan faktisk også godt være skridtet mod innovative løsninger og nye muligheder.
På pej gruppen retailkonference New Retail Day har du mulighed for at møde en lang række innovative retailere – dem, som hurtigt læste tidsånden, forstod vilkårene og skabte nytænkning. Du kan blive inspireret af deres erfaringer og konkrete løsninger inden for både effektiv e-handel, digital aktivering og nye butiksoplevelser.
Hør blandt andet om, hvordan Retail Tech Lab tester ny retailteknologi, som kan være med til at definere fremtidens detailhandel.
Du kan også opleve den britiske retailekspert Matthew Brown, som stiller skarpt på 10 internationale butikskoncepter, som du bør holde øje med.
Royal Unibrew går også på scenen og fortæller, hvordan en umulig idé blev til en strategisk platform og helt nye partnerskaber.
Og der er mange flere oplægsholdere, du kan opleve.
New Retail Day afholdes i København den 26. april 2022 og i Aarhus den 28. april 2022.
Er du abonnent på TID & tendenser? Så har du mulighed for at få 500 kroner i rabat på din billet til pej gruppens New Retail Day-konference i april 2022.
Er du ikke abonnent, kan du læse mere om muligheden her.