Der er mange, der glæder sig til at kunne rejse rundt i verden igen. Trendbureauet Wunderman Thomson Intelligence står bag en rapport om 100 trends og forandringer, som vil blive fremtrædende i 2021. Her får du et overblik over 10 tendenser inden for ’Travel & hospitality’.

Rapporten ’The Future 100: 2021’ fra det internationale trendbureau Wunderman Thomson Intelligence giver et overblik over 100 trends og forandringer, som man bør holde øje med i 2021.

Rapporten er inddelt i 10 kategorier: Culture, Tech & innovation, Travel & hospitality, Brands & marketing, Food & drink, Beauty, Retail, Work, Health og Finance.

Her kan du se de 10 tendenser i kategorien ’Travel & hospitality’, som i høj grad er påvirket af coronapandemiens indtog.

1. Member-based services

Luksusrejser omfavner nu også medlemskabsmodellen. Eksklusive destinationer og privat transport er ikke noget nyt, når det kommer til

Hovsa…

Denne artikel kræver login. Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.