En ny rapport ser nærmere på, hvilke trends der bliver fremtrædende inden for sociale medier i 2021. Her kan du få et overblik over de 10 vigtigste tendenser.

’2021 Social Media Trends’ er titlen på en ny rapport, som er udgivet af marketingbureauerne Hubspot og Talkwalker. Herunder præsenteres de 10 væsentligste tendenser inden for sociale medier, som er rangeret ud fra, hvad der vil komme til at få den mindste påvirkning til den største påvirkning.

 

10: Remixing is the new user generated content

Brugergenereret indhold er ikke noget nyt, men den måde, som det er oprettet, hentet og delt på, har ændret sig med tiden. Remixing er blevet meget populært gennem apps som TikTok, Koji og Instagram Reels. Remixing handler om at tage eksisterende formater, skabeloner eller ideer og genskabe dem for at udtrykke en brugers egen personlighed eller ideer. Derfor kan du forvente, at 2021 kommer til at byde på endnu flere

Hovsa…

Denne artikel kræver login. Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.