En ny bog viser vejen til fremtidens online markedsføring, hvor opskriften på succes har rod i et kærligt tankesæt med fokus på relationer, nærvær og glæde i det daglige arbejde.

Med tidens store fokus på teknik, data og algoritmer er mange virksomheder blevet distanceret fra det, som markedsføring i virkeligheden handler om – nemlig at skabe værdi og relationer, der får kunder og følgere til at føle sig set, hørt og værdsat.

Anita Dalsgaard, der er strategisk digital rådgiver og ejer af virksomheden Gør det enkelt, står bag en ny bog med titlen ’Markedsføring er kærlighed’. I bogen guider hun marketingansvarlige trin for trin og gennem en række opgaver til at lægge en færdig digital strategi, der knytter kunder og virksomhed tættere sammen.

Markedsføring er kærlighed, fordi markedsføring først har den langvarige og salgs­skabende effekt, når man som virksomhed interagerer og skaber relationer med sin målgruppe. Som virk

Hovsa…

Denne artikel kræver login. Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.