En ny medieudgivelse stiller skarpt på 10 tendenser, som kommer til at være fremtrædende i medieverdenen i 2022.

Medieudgivelsen Medietrends stiller skarpt på følgende 10 tendenser, som vil præge medieverdenen i 2022.

Journalistikken ompakkes
Brugerne er ikke ens, og derfor vil vi se flere og flere personlige mediepakker og betalingsmodeller. Både i Danmark og udlandet bliver der tænkt i nye spændende løsninger – både for måden journalistikken sælges, men også måden den konsumeres.

Personalisering er hverdag
I 2022 diskuterer vi ikke, om vi skal personalisere, men hvordan og hvor meget. Det skal bare ikke gå ud over sammenhængskraften. Personalisering er gået fra vilde eksperimenter til mere bevidst og behersket brug.

Nyheder i en fart
De travle nyhedsbrugere vil gerne have kvalitetsnyheder og stiller sig ikke tilfredse med overskrifter eller korte flashnyheder. Brugernes begrænsede

Hovsa…

Denne artikel kræver login. Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.