En ny medieudgivelse stiller skarpt på 10 tendenser, som kommer til at være fremtrædende i medieverdenen i 2022.
Medieudgivelsen Medietrends stiller skarpt på følgende 10 tendenser, som vil præge medieverdenen i 2022.
Journalistikken ompakkes
Brugerne er ikke ens, og derfor vil vi se flere og flere personlige mediepakker og betalingsmodeller. Både i Danmark og udlandet bliver der tænkt i nye spændende løsninger – både for måden journalistikken sælges, men også måden den konsumeres.
Personalisering er hverdag
I 2022 diskuterer vi ikke, om vi skal personalisere, men hvordan og hvor meget. Det skal bare ikke gå
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Flere artikler
Kommunikation & marketing
10 myter om digital transformation
TidsåndGratis artikler
Hvad byder 2024 mon på?
Strategi & ledelse
Verdens bedste ledere er regenerative
Trends & design