Hvilke 10 tendenser kommer til at præge medieverdenen i 2021? Det kommer en ny dansk medieudgivelse med svaret på.
Dansk Journalistforbund, Danske Medier og DMJX står bag udgivelsen ’Medietrends 2021’, som belyser 10 tendenser, der vil sætte dagsordenen i medieverdenen i 2021. Med få undtagelser er der tale om tendenser, der allerede er begyndt at spire, og som derfor vil blomstre det kommende år.
Personlige stemmer sælger
Medierne vil i stigende grad bruge stærke personligheder fra redaktionerne til personlige nyhedsbreve eller podcasts, da det skaber tættere relationer med brugerne og giver grobund for at få brugerne til at
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Flere artikler
Retail/E-tail
10 forudsigelser for retail i 2023+
Forbrug
3 hurtige til Julie Schoen
Trends & designGratis artikler
Hvilke muligheder er der i Web 3.0?
Kommunikation & marketing