Covid-19 har lagt en dæmper på mange ting, men hævnen fra forbrugerne bliver sød. Det mener strategi- og bestyrelsesrådgiver Poul Erik Jakobsen i denne klumme.


Klummen er skrevet af Poul Erik Jakobsen, strategi- og bestyrelsesrådgiver


Der er meget at være træt af i øjeblikket. De mest trætte øjne findes i øjeblikket hos rejse-, restaurations-, hotel-, detail- og modeaktører. Det eneste, man kan glæde sig til, er den fornøjelse, som en kollektiv forbrugs- og oplevelseshævn over coronaen kan skabe. For hævnen kommer, og forbrugsprioriteterne vil skifte, så snart vi alle er på sikker grund, er vaccineret og måske endda indehaver af et vaccinepas.

Hævnen bliver sød og indeholder både ketchupeffekt, ny forbrugsenergi og store omprioriteringer af, hvad vi mener, der er vigtigt i livet.

Inden hævnens sødme kan komme i spil, er der grund til bekymring for en del brancher, og for hver dag der går, hvor der ikke

Hovsa…

Denne artikel kræver login. Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.