Forbrugernes shoppingvaner har ændret sig under pandemien. Samtidig har forbrugere over hele verden fået øjnene op for helt nye måder at shoppe på, og det kan påvirke den langsigtede adfærd.
Det er ikke nogen hemmelighed, at tiden med corona-pandemien har ændret meget, og i det daglige taler vi om ’før og efter Covid-19’. På globalt plan har en af konsekvenserne af pandemien været flere nedlukninger i detailhandlen, og i genåbningsperioderne var der meget af tiden krav om afstand, håndsprint og mundbind.
Ændringer i adfærd
Pandemien har affødt ændrede vaner i hele verden. Langt de fleste forbrugere – mellem
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Flere artikler
Retail/E-tail
10 forudsigelser for retail i 2023+
Forbrug
3 hurtige til Julie Schoen
Trends & designGratis artikler
Hvilke muligheder er der i Web 3.0?
Kommunikation & marketing