Det kan være svært at forudsige, hvordan de danske forbrugere vil agere, når samfundet igen begynder at vende tilbage til normalen. En ny analyse fra Danske Bank ser nærmere på udviklingen i forbruget i New Zealand, som måske kan give en indikation af forbrugsmønsteret i Danmark, når landet åbner igen.
Ligesom i Danmark havde man på New Zealand en streng nedlukning fra marts til maj 2020
Denne artikel kræver abonnement
Bestil nu og få adgang med det samme
De første 30 dage er gratis og uden binding
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind
Foto: Pexels
Flere artikler
Kommunikation & marketing
De vigtigste medietrends i 2025
Retail & e-tail
Trends der vil forme e-commerce i 2025
Inspiration
pej gruppen præsenterer “Årets farve 2025”
TidsåndGratis artikler
Verden forandrer sig i hidtil uset tempo
(tt) nyhederGratis artikler
Årets sidste udgave af TID & tendenser er udkommet
Retail & e-tailGratis artikler