Der er sket meget på bare ét år. Emner, der lå langt ude i horisonten, er pludselig blevet førsteprioritet, og der er ingen tvivl om, at ’den næste normal’ vil være komme til at være digital.
Udover lukkede butikker og en markant stigning i onlinesalget har 2020 og den verserende coronapandemi også haft en markant betydning for forbrugernes købsadfærd.
Hver anden virksomhed på t
Denne artikel kræver abonnement
Bestil nu og få adgang med det samme
De første 30 dage er gratis og uden binding
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind

Foto: Unsplash
Flere artikler
Tidsånd
2024 blev et vildt medieår
Retail & e-tail
“Den fysiske butik er afgørende for vores tilstedeværelse”
Retail & e-tailGratis artikler
Sådan kan detailhandlen tackle sine udfordringer
Inspiration
Her er den store trend-ABC til 2025
Kommunikation & marketing