Ifølge rapporten ‘Subscrybe to the Scandinavian subscription service’ har danskerne for alvor fået øjnene op for abonnementstjenester. Især de unge er vilde med at abonnere på alt lige fra måltidskasser over streamingtjenester til kontaktlinser.

 

På trods af en global pandemi boomer abonnementsøkonomien i Danmark, og en lang række abonnementstjenester har for alvor vundet indpas i de danske husstande.

En ny rapport fra konsulentvirksomheden Subscrybe giver indsigt i abonnementsøkonomien i Danmark og belyser både trends og præferencer inden for området.

Rapporten er udarbejdet på baggrund af 1.000 danske respondenter, som alle har svaret på, hvad de abonnerer på i øjeblikket, og hvad de forventer at abonnere på fremover.

Ifølge rapporten mener 43 procent, at deres abonnementer giver dem mere bekvemmelighed, fleksibilitet og frihed, mens 36 procent føler, at abonnementer frigør dem fra planlægning, ejerskab og

Hovsa…

Denne artikel kræver login. Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.