Hvordan så madforbruget ud i 2021, og hvilke tendenser kommer til at kendetegne 2022? Det kan du læse mere om i en ny dansk rapport.

I 2020 vendte corona op og ned på danskernes tilværelse. Der var mange, der arbejdede hjemme, og det kunne ses i indkøbskurvene. Men hvordan mon billedet så ud i 2021?
I rapporten ’Coops Mad-o-meter 2021/22’ ser Coop Analyse nærmere på 12 produkter, måltider og kategori


Så for pokker, denne artikel er låst…

Det bør du dog ikke se som en hindring, men snarere som et incitament til at tegne et abonnement på TID & tendenser. Et abonnement der giver dig fuld adgang til masser af indhold spækket med inspiration, viden og indsigt i, hvilke tendenser der er værd at holde øje med.

Læs mere om de mange fordele du får som abonnent på TID & tendenser her

Bestil abonnement

Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind

De abonnerer påTID & tendenser

Privacy Preference Center