Hvilke trends dikterer tidsånd og forbrugeradfærd i de kommende år? Og hvilke kommercielle mikrotrends vil påvirke vores indkøbsvaner og ganer frem mod 2025? Få svarene på en online fødevarekonference.

Fødevarebranchen er kommet meget forskelligt igennem krisen – nogle har haft stor vækst helt uden at ændre noget, nogle har flyttet sig helt andre steder hen ved høj innovationskraft, og nogle har lidt et meget stort tab.

Tiden efter sundhedskrisen er anderledes, ny og så alligevel kendt – for kriseadfærd har ofte de samme triggere og bevægelser.

Som aktør i fødevarebranchen er det vigtigt at forstå adfærd og trends på kort og langt sigt samt indsamle inspiration til strategi, produkter og lanceringsplaner.

På pej gruppens online Mini Foodkonference den 9. februar 2021 præsenterer Hanne Harbo fra Nørgård Mikkelsen og Louise Byg Kongsholm fra pej gruppen nye indsigter og perspektiver inden for forbrugeradfærd og fødevaretrends.

Den online Mini Foodkonference giver viden om:

  • Kommercielle mikrotrends, der vil påvirke indkøbsvaner og ganer frem imod 2025
  • Samfund, tidsånd, forbrug samt fødevare- og detailhandelstrends
  • Megatrends: Hvilke trends dikterer tidsånd og forbrugeradfærd i de kommende år?
  • Hvordan man kommunikerer til brands, detail og e-tail, samt hvordan man får fanget deres sparsomme opmærksomhed

Læs mere om den online Mini Foodkonference her