Med fokus på fire selvstændige temaer klæder TID & tendenser nr. 2 2019 ledere, designere, koncept- og produktudviklere samt marketing- og salgsmedarbejdere på til fremtiden.

Fremtidens samfund, trend, kunderejser og strategi er de fire gennemgående temaer i pej gruppens fremtidsperspektiverende tidskrift, TID og tendenser nr. 2 2019. Med fokus på disse temaer er tidsskriftet mål at klæde ledere, designere, koncept- og produktudviklere samt marketing- og salgsmedarbejdere på til fremtiden.

Få et overblik over, hvilke vinkler og temaer som tidsskriftet vil indeholde her:

  • Anne Rosendal Andersen og Mathilde Bach fra Dentsu Aegis Network argumenterer for, at det er blevet tid til tillid.
  • For at vi kan sikre fremtidens velfærdssamfund, mener Christian Have, at vi bør fokusere på det kreative Danmarks sande potentiale.
  • Mange har svært ved at slippe fantasien løs og tænke ud af boksen, og det er ikke godt for kreativiteten, konkluderer Jill Hawkins.
  • Den enkeltes identitet og mikroforbrugeren er kernen i sæsonen SS 20, som Rie Fjordsøe Rasmussen stiller skarpt på.
  • Cathrine Gro Frederiksen præsenterer 8 foodtrends, som har potentiale til at vokse sig store og betydningsfulde frem mod 2023.
  • Helle Haurum og Ole E. Andersen ser nærmere på, hvor og hvordan der skabes værdi i de forskellige touchpoints i kunderejser.
  • Ifølge Per Lobedanz Witthøfft bør man bruge kunderejsen som udgangspunkt for marketing- og salgsaktiviteter.
  • Hvordan håndterer man fremtidens udfordring – kompleksitet – i strategisk ledelse? Det kommer Anders Drejer med sit bud på.
  • Det er fuldstændig misforstået, at man skal være stolt af sine fejl. Sådan lyder budskabet fra Jonathan Løw.

TID & tendenser

Som abonnent kan du læse TID & tendenser online her.

Er du ikke abonnent? Læs meget mere om et abonnement på TID & tendenser her.