fbpx

Forbrug anno 2025, ledelse, fødevaretrends og klimakommunikation er blandt temaerne i årets tredje udgave af TID & tendenser, som er ude nu. 

I TID & tendenser nr. 3 får du indsigt og viden i en bred vifte af emner og perspektiver, der afspejler de aktuelle tendenser og udfordringer i vores samfund og erhvervsliv, så du er klædt på til at navigere i de kommende års udviklinger.

Her får du et lille sneak peek på, at hvad du blandt andet kan læse om i årets tredje udgave af TID & tendenser:

Trump har skræmt de danske forbrugere
Faldende forbrugertillid og bekymringer for frem­tiden betyder ifølge Ann Lehmann Erichsen, at de danske forbrugere lægger en unødvendig dæmper på deres forbrug.

Livsfaser og generationer – forstå forskellene og styrk samarbejdet
Når medarbejdere fra forskellige livsfaser og genera­tioner mødes på arbejdspladsen, er det vigtigt at kombinere styrkerne. Det mener Louise Byg Kongsholm.

Mad uden mystik: Derfor vinder clean label frem
Forbrugere efterspørger i stigende grad fødevarer med gennemsigtige ingredienslister, også kaldet clean label. Johanne Birn stiller skarpt på udviklingen.

Klimakommunikation sætter kreativiteten på prøve
Ansvarlig klimakommunikation handler om at tage stilling og sige fra. Astrid Haug opfordrer virksomheder til at holde kursen både for planetens og deres egen skyld.

Tidsskriftet TID & tendenser er eksklusivt for abonnenter, som får de trykte udgaver tilsendt og har mulighed for at læse alle artiklerne online.

Er du ikke abonnent? Hvis du bestiller et abonnement i juni måned, så har du mulighed for at få ‘Retail Mega Mag 4’ med – kvit og frit. Læs mere her.

De abonnerer påTID & tendenser

Privacy Preference Center