I årets første udgave af TID & tendenser, som i denne uge lander med posten hos alle abonnenter, fremstår det tydeligt, at vi befinder os i en verden i konstant forandring. 

I TID & tendenser nr. 1 dykker vi endnu en gang ned i en bred vifte af emner og perspektiver, der afspejler de aktuelle tendenser og udfordringer i vores samfund og erhvervsliv. Denne gang er der blandt andet fokus på temaerne: stategi & ledelse, food trends og generationer.

Her får du et lille sneak peek på, at hvad du blandt andet kan læse om i årets første udgave af TID & tendenser:

 

Derfor er adfærd afgørende at lykkes med din strategi
Ifølge Mads-Peter Eusebius Jakobsen kan du opnå effekt og engagement med din strategi, hvis du har adfærd som det centrale omdrejningspunkt.

Bæredygtighed, grøntsager og sociale medier
Christine Meisner og Sophie Frahm stiller skarpt på tre megatrends og ni mikrotrends, som de mener vil definere fødevarebranchen i 2024 og potentielt mange år frem.

Sunde Z’ere eller snefnug med storhedsvanvid?
Hvorfor er generation Z så forskellige fra andre generationer, og hvad kan vi lære af dem? Det kommer Emilia van Hauen med sit bud på.

8 forbruger- og marketingtrends for 2024
Julie Daugaard, Johanne La Cour og Nicolai Adamsen giver et indblik i de mest fremtrædende forbruger- og marketingtrends i det kommende år.

 

Tidsskriftet TID & tendenser er eksklusivt for abonnenter, som får de trykte udgaver tilsendt og har mulighed for at læse alle artiklerne online.

Er du ikke abonnent, men vil gerne læse med og samtidig få del i alle de andre fordele i TID & tendenser-universet? Læs mere om et abonnement her.