Efter et så uforudsigeligt år som coronaåret 2020 kan det være svært at forberede sig til et nyt år. For hvad venter der os egentlig i 2021?
► Hvorfor slog den logiske forbrugerhjerne fra i marts – og er den blevet tændt igen?
► Hvilke brancher har været krisens vindere og tabere? Og hvem er opstået i krisens aske?
► Hvilke konsekvenser har den digitale transformation? For arbejdsmarkedet, undervisningen og for handlen?
Få svar på disse – og mange flere spørgsmål – på årets Kick Off-seminar.
Hvert år afholder pej gruppen Kick Off-seminar, hvor forventningerne til økonomi, forbrug og livsstil for det kommende år præsenteres inden for mode, interiør, bolig, design, medier, rejser, reklame, fødevarer samt underholdning. Tendenserne ses i såvel detailhandels- som leverandørperspektiv.
Seminaret er tre intense timer med fakta, forecasts og forventninger til 2021. Målgruppen er direktion og beslutningstagere inden for marketing, salg, produktudvikling, design og retail i livsstilsbrancherne.
Læs meget mere om Kick Off-seminaret her.
Abonnenter på TID & tendenser har gratis deltagelse på seminaret for en person.
Er du ikke abonnent, kan du læse mere om mulighederne for et abonnement og dermed gratis deltagelse på Kick Off-seminaret her.
Foto: Unsplash