I TID & tendenser nr. 3, som netop er landet hos alle abonnenter, ser vi nærmere på influencere, food trends og generationer.
Sommerferielæsningen er sikret for alle abonnenter på TID & tendenser, som netop har modtaget årets tredje af de i alt seks trykte udgave af tidsskriftet, som udkommer i 2022.
Som altid tager tidsskriftet favntag med forskellige temaer, der belyser nye trends og tendenser. I den seneste udgave af tidsskriftet er der fokus på temaerne: influencere, inspiration, food trends og generationer.
I TID & tendenser nr. 3 2022 kan du blandt andet læse om:
Influencere er opmærksomhedsøkonomiens ene procent
En ny type aktør er trådt frem på den opmærksomhedsøkonomiske scene. Camilla Mehlsen og Vincent F. Hendricks retter blikket mod de magtfulde influencere.
Creative conditions
Designing a creative work culture that sparks everyone’s imagination. According to Jill Hawkins, you can improve your creativity with a few simple tricks
Bælg og bolognese
Johanne Birn ser nærmere på de grønne proteiner, som vi alle skal spise mere af. Men hvad skal der egentlig til, for at vi vælger bælg fremfor bolognese?
Er du bevidst om generationsforskelle på din arbejdsplads?
Ifølge Betina Liliendal har forståelse og indsigt i de forskellige generationers kendetegn og egenskaber aldrig været større.
Tidsskriftet TID & tendenser er eksklusivt for abonnenter, som får de trykte udgaver tilsendt og har mulighed for at læse alle artiklerne online.
Er du ikke abonnent, men vil gerne læse med og samtidig få del i alle de andre fordele i TID & tendenser-universet? Læs mere om et abonnement her.