Fremtidens fire nøglefarver taler til to typer forbrugere: Dem der stadig er påvirket og præget af den nylige fortids tumulte dagsorden, og som har brug for plads og ro, og dem der ikke vil og ikke har villet lade sig slå ud, men ønsker fest og farver. 

Af Pernille Kirstine Møller

Hvordan ser fremtidens forbrugere ud? Og hvilke farver vil de blive tiltrukket af? Det er umuligt at snakke om tendenser og tidsånd for de kommende år uden at nævne corona, som har været en essentiel parameter for, hvordan vi har udviklet os som mennesker, og hvordan vi vil udvikle os i fremtiden. Derfor er det også et element, som går igen i forklaringen af, hvilke farver vi bliver tiltrukket af de kommende år.

Læs her om fire udvalgte og essentielle farver til sæsonerne efterår/vinter 21/22, forår/summer 2022, efterår/vinter 22/23 og forår/sommer 2023. Få et kig ind i, hvordan netop disse farver afspejler væsentlige forandringer, som vil definere frem

Hovsa…

Denne artikel kræver login. Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.