Ligesom trends forandrer sig, gør luksusbegrebet det også, og det, der betragtes som en luksus, er i vid udstrækning knyttet til idéen om det gode liv. Luksus i dag er ikke prangende og afspejler ikke statusgivende købekraft. Luksus er derimod forbundet med bæredygtighed, behov for værdibaserede fællesskaber og en præference for det uperfekte og menneskelige. De nye former for luksus, som her vil bli
Denne artikel kræver abonnement
Bestil nu og få adgang med det samme
Bestil i marts 2025 og få 50 % rabat på et års abonnement
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind

Flere artikler
Retail & e-tailGratis artikler
Adfærdsdesign og nudging: Skab bedre kundeoplevelser med små ændringer
(tt) nyhederGratis artikler
TID & tendenser nr. 1 er udkommet
Strategi & ledelse
Start strategiarbejdet med at se ’Terminator’-filmene
Strategi & ledelse