2022 blev det første år, hvor danskerne brugte mere tid på såkaldte nye medier end traditionelle medier. Det viser den netop offentliggjorte rapport ’Medieudviklingen 2022’.
Det er i og for sig ikke overraskende, at danskerne i 2022 benyttede mere tid i selskab med nye digitale medier, end de brugte pÃ¥ traditionelt tv, traditionel radio og trykte aviser/dagblade. Udviklingen har nemlig lÃ
Denne artikel kræver abonnement
Bestil nu og få adgang med det samme
De første 30 dage er gratis og uden binding
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? SÃ¥ kan du blot logge ind
Flere artikler
Retail & e-tail
Trends der vil forme e-commerce i 2025
Inspiration
pej gruppen præsenterer “Ã…rets farve 2025”
TidsåndGratis artikler
Verden forandrer sig i hidtil uset tempo
(tt) nyhederGratis artikler
Ã…rets sidste udgave af TID & tendenser er udkommet
Retail & e-tailGratis artikler