Jeg har godt nok hørt det tit – både i topledelserne og i bestyrelserne. Jeg har læst om det i bøger, magasiner og toneangivende aviser samt til netværksarrangementer: ”Det handler om at få organisationen til at arbejde som en velsmurt maskine, hvor alle tandhjulene griber ind i hinanden.” Problemet er, at det er en myte og en illusion. For det første er det ikke optimalt at stræbe efter. Fo
Denne artikel kræver abonnement
Bestil nu og få adgang med det samme
De første 30 dage er gratis og uden binding
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind
Foto: Unsplash, Josh Calabrese
Flere artikler
Retail & e-tail
Trends der vil forme e-commerce i 2025
Inspiration
pej gruppen præsenterer “Årets farve 2025”
TidsåndGratis artikler
Verden forandrer sig i hidtil uset tempo
(tt) nyhederGratis artikler
Årets sidste udgave af TID & tendenser er udkommet
Retail & e-tailGratis artikler