Jeg har godt nok hørt det tit – både i topledelserne og i bestyrelserne. Jeg har læst om det i bøger, magasiner og toneangivende aviser samt til netværksarrangementer: ”Det handler om at få organisationen til at arbejde som en velsmurt maskine, hvor alle tandhjulene griber ind i hinanden.” Problemet er, at det er en myte og en illusion. For det første er det ikke optimalt at stræbe efter. Fo
Denne artikel kræver abonnement
Bestil nu og få adgang med det samme
De første 30 dage er gratis og uden binding
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind

Foto: Unsplash, Josh Calabrese
Flere artikler
Fremtidens arbejdsmarked
Danskernes arbejdsliv anno 2025 viser bekymrende tendens
Bæredygtighed
En herlig tendens
Strategi & ledelse
Arbejdsglæde er ikke længere en luksus – det er en strategisk nødvendighed
Retail & e-tail
Hold øje med disse e-commerce trends i 2025
Retail & e-tail