I en uforudsigelig verden er kunderne det eneste sikre holdepunkt for virksomheder. Derfor bør kunderne være omdrejningspunktet for strategiske processer.
Når verden konstant skifter og udvikler sig, er det afgørende at have de rette strategier på plads for at kunne trives og opnå succes.
Kunderne er i dag det eneste sikre holdepunkt for virksomheder. Skift i teknologi, omverdens krav, lokaliseringsvilkår, kanaler etc. kan nemlig bedst overkommes og håndteres, hvis man har dyb indsigt i sine kunders liv, behov og købsadfærd.
I hjertet af strategien skal kunderne nemlig bo. Kun ved at skabe værdi og løse ægte problemer for kunderne tilfører strategien den konkurrencekraft, der ønskes.
På pej gruppens strategikonference kan du blandt andet opleve Jens Thrane-Møller fra Marketsquare, som er et af Danmarks førende bureauer inden for branding og forbrugerindsigt.
Jens Thrane-Møller har specialiseret sig i at forstå og analysere forbrugeradfærd og har været med til at forme strategier for nogle af Danmarks største virksomheder. På strategikonferencen fortæller han om, hvorfor kunder bør være omdrejningspunktet for den strategiske tilgang.