Andre artikler fra denne udgave
Adm. direktør hos Bog & idé, Marianne Lyngby Pedersen, og Head of Omni channel hos Bilka, Mette Lauritzen, fortæller om arbejdet med at integrere offline og online.
Af Helene Mathiasen
Seneste køb offline og hvorfor:
Mit seneste køb offline var te. Vi har en lille te- og kaffebutik, der blander en fantastisk urtete, og denne te kan kun fås i denne ene butik.
Seneste køb online og hvorfor:
Mit
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Andre artikler fra denne udgave
Flere artikler
Trends & designGratis artikler
Forstå forbrugerne anno 2023 i en krisetid
Strategi & ledelse
3 hurtige til Camilla Kring
Trends & design
Do you speak Color?
Retail/E-tail
De største e-handelstrends 2023 – del 2
Retail/E-tailGratis artikler