Virksomheder er i stigende grad begyndt at holde styr på deres kunder via fordels- eller loyalitetsprogrammer, da det både bliver sværere og dyrere at holde styr på søgetrafikken online.
Søgetrafik, fordels- og loyalitetsprogrammer er blevet en stor del af de fleste virksomheders hverdag. I Skandinavien er det mest normale, at få kunderne til at tilmelde sig et nyhedsbrev for at opnå deres
Denne artikel kræver abonnement
Bestil nu og få adgang med det samme
Bestil i marts 2025 og få 50 % rabat på et års abonnement
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind

Flere artikler
Retail & e-tailGratis artikler
Adfærdsdesign og nudging: Skab bedre kundeoplevelser med små ændringer
(tt) nyhederGratis artikler
TID & tendenser nr. 1 er udkommet
Strategi & ledelse
Start strategiarbejdet med at se ’Terminator’-filmene
Strategi & ledelse