Mere end 6 ud af 10 danskere handler på nettet mindst én gang om måneden. Men netbutikkerne kan fortsat blive bedre til at imødekomme forbrugernes ønsker og krav.
Ifølge en ny undersøgelse om danskernes onlinekøbsvaner, som er udført for BigCommerce, vælger 64 procent af danskerne nu at foretage mindst ét onlinekøb hver måned, mens 20 procent handler online mindst én gang ugentlig.
Denne artikel kræver abonnement
Bestil nu og få adgang med det samme
Bestil i marts 2025 og få 50 % rabat på et års abonnement
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind

Flere artikler
Retail & e-tailGratis artikler
Adfærdsdesign og nudging: Skab bedre kundeoplevelser med små ændringer
(tt) nyhederGratis artikler
TID & tendenser nr. 1 er udkommet
Strategi & ledelse
Start strategiarbejdet med at se ’Terminator’-filmene
Strategi & ledelse