Den kortfattede beskrivelse af købelysten online i december er: rutsjebanetur. Måneden startede svagt, fik fart på midtvejs og dykkede igen i ugen efter jul.
Ligesom resten af 2022 var e-handlen i december uforudsigeligt. Det viser nye tal fra Dansk Erhverv, der er udarbejdet i samarbejdet med det digitale bureau s360. Danskerne har holdt pengene tæt til kroppen i begyndelsen af december. De
Denne artikel kræver abonnement
Bestil nu og få adgang med det samme
De første 30 dage er gratis og uden binding
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind
Flere artikler
Kommunikation & marketing
De vigtigste medietrends i 2025
Retail & e-tail
Trends der vil forme e-commerce i 2025
Inspiration
pej gruppen præsenterer “Årets farve 2025”
TidsåndGratis artikler
Verden forandrer sig i hidtil uset tempo
(tt) nyhederGratis artikler
Årets sidste udgave af TID & tendenser er udkommet
Retail & e-tailGratis artikler