Har du lagt mærke til, at kørende sælgere kan noget helt unikt? Og at medarbejdere ved disken i butikken dagligt sælger igen og igen? Det skyldes, at de skaber relationer til deres kunder. De ser dem i øjnene, lytter til deres behov og hjælper med at løse kundens forespørgsel, problem eller udfordring. De gør det ansigt til ansigt, og selv om du arbejder online, kan du gøre det samme. Når du har den samme adfærd online, som du ville have offline over for kunden, tager du virksomhedens markedsføring til nye højder. 

Af Anita Dalsgaard

Min mission med bogen ’Markedsføring er kærlighed’ er, at jeg vil hjælpe marketingansvarlige til at få mod på at kommunikere fra hjertet. Jeg vil inspirere til en ny tilgang til markedsføring og guide dig til, hvordan et tankesæt med fokus på relationer, kærlighed og glæde i markedsføringen kan være opskriften på succes online. Jeg tror på, at det er sådan, vi vil kommunikere i fremtiden. At

Hovsa…

Denne artikel kræver login. Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her. Vi kører med Black Week priser i denne uge.