Det spørgsmål har vi stillet denne måneds Fremtidspanel, hvor tre eksperter kommer med deres tanker og holdninger til et aktuelt emne. Fremtidspanelet består i denne måned af Kristoffer Okkels, som er Marketing Director hos Impact, Julie Daugaard, der er marketingrådgiver ved Dentsu, og Jesper Laursen, som er CEO i Brand Movers.
Kristoffer Okkels, Marketing Director hos Impact
”Marketings fremtid er ansvarlig, intelligent og tværgåend
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Flere artikler
Trends & designGratis artikler
Forstå forbrugerne anno 2023 i en krisetid
Strategi & ledelse
3 hurtige til Camilla Kring
Trends & design
Do you speak Color?
Retail/E-tail
De største e-handelstrends 2023 – del 2
Retail/E-tailGratis artikler