Krisen, kunstig intelligens, klimaet, karrieren og kanaler kommer uden tvivl til at præge året, som vi er i gang med.
Af Thomas Wahl, adm. direktør i Dansk Markedsføring
Med krig i Ukraine, stigende renter, inflation og højere energipriser behøver man ikke en krystalkugle for at forudse, at vi kigger ind i et udfordret 2023 – både som virksomhed, brand, forbruger og medarbejder. Vi har været der fø
Denne artikel kræver abonnement
Bestil nu og få adgang med det samme
De første 30 dage er gratis og uden binding
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind

Flere artikler
Fremtidens arbejdsmarked
Faciliteter er afgørende for at tiltrække arbejdskraft
LivsstilLongevity
Et langt liv som ny livsstil
LivsstilLongevity
Sundhed og velvære om livsstrategi
LivsstilLongevity
Design og arkitektur med lang levetid
LivsstilLongevity









